Contact informatie

Hoofdkantoor

0032 3 664 36 26

Maandag t/m donderdag van 8u30 - 17u30
Vrijdag van 8u30 - 15u30

Winkel Knokke

0032 470 91 15 14
(tijdens de openingsuren)

Albertplein 16

8300 Knokke

Winkel Antwerpen

0032 472 13 86 11
(Tijdens openingsuren)

Korte Gasthuisstraat 14,
2000 Antwerpen

Veelgestelde vragen

Bekijk alle veelgestelde vragen

Mijn maat is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

+

Jammer dat je het product niet hebt kunnen bemachtigen. We doen ons uiterste best om uitverkochte producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Wanneer een product weer voorradig is, laten we dat altijd weten via onze nieuwsbrief en op onze sociale media kanalen.

Tip! Meld je aan voor een restock alert en kom als eerste via e-mail te weten wanneer een product weer voorradig is.


Ik heb een vraag over de maat van een artikel

+

De maat en pasvorm kunnen van artikel tot artikel en van merk tot merk verschillen. We proberen zoveel mogelijk informatie te geven in de beschrijving van het artikel. Ter referentie: Magalie is 179cm lang en ons model Manon is 175cm lang en ze dragen beide maat S op de foto’s. Aarzel niet om ons te contacteren bij specifieke vragen omtrent de maten.

Contacteer ons via mail info@lesjumelles.be of telefonisch op 0032 3 664 36 26.


Hoe kan ik een product bestellen?

+

Bestel eenvoudig online of via onze app. Het is helaas niet mogelijk om telefonisch of per e-mail een bestelling te plaatsen.

Selecteer de maat en kleur van het artikel en klik vervolgens op ”Voeg toe aan winkelmandje”. Het artikel wordt vervolgens toegevoegd aan je winkelmandje. Klik op ‘Koop nu’ om meteen af te rekenen.

Klik rechts bovenaan op het icoontje om de inhoud van je winkelmandje te bekijken.

Het totaal wordt rechtsonder weergegegeven. Klik vervolgens op ‘Afrekenen’.

Vul je gegevens in aan de linkerkant. Vergeet je huisnummer niet in te vullen in het veld ‘adres'! Indien je een cadeaubon of kortingscode hebt, kan je de code hiervan invullen in het veld ”Cadeaubon of kortingscode”. Klik op ‘Toepassen’.

Zijn je gegevens volledig correct? Klik op ”Doorgaan naar betalen” en selecteer de gewenste betaalmethode.

Klik op ‘Maak bestelling af’ om de de bestelling te voltooien.

Je ontvangt een orderbevestiging in je mailbox zodra de betaling is voltooid. Zodra we de bestelling hebben verzonden, ontvang je ook een verzendbevestiging met vermelding van de inschatting van de leveringstermijn.






Hoe kan ik een kortingscode of cadeaubon gebruiken?

+

Een kortingscode of cadeaubon kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.

Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. De korting/het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.

Een kortingscode kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of soldenitems.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

+

Niet tevreden met je nieuwe items? Geen zorgen, retourneren is eenvoudig!

Klik hier om uw retourzending te starten.

Hoe kan ik online betalen?

+

Je kan online betalen met Belfius Direct Net, Creditcard (Visa), IDEAL, KBC/CBC Betaalknop, Bancontact, PayPal, Soft Banking, American Express.

NOG VRAGEN?

Follow us!