VEILIGE BETALING

 

ONLINE BETALINGEN IN EEN VEILIGE OMGEVING!

Bij Les Jumelles kun je 100% veilig online betalen, wij werken samen met Mollie Payments.

BEVEILIGING

Alle door u verstrekte gevoelige informatie/kredietinformatie wordt verzonden via Secure Socket Layer (SSL)-technologie, die uw informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt verzonden om de informatie te beschermen tegen ongeoorloofd gebruik.

IS HET VEILIG OM ONLINE TE BESTELLEN?

Omdat veiligheid onze belangrijkste prioriteit is, wordt uw transactie altijd gedaan via een beveiligde verbinding (https). Ook zijn alle creditcard- en debetkaarthouders onderworpen aan validatie en autorisatie door Mollie en de kaartuitgever/service.

ZAL IK EXTRA KOSTEN GELDEN?

Nee, je betaalt je bestelling en verzendkosten pas na het afrekenen. Houd er echter rekening mee dat, afhankelijk van het land waarin u woont, er extra invoerbelastingen in rekening kunnen worden gebracht bij aankomst van uw bestelling.

WAT MOET IK DOEN ALS IK PROBLEMEN HEB MET MIJN BETALING?

Afhankelijk van uw browser en internetverbinding, kunnen er enkele problemen optreden tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Maak je geen zorgen; als we geen betaling ontvangen, wordt uw bestelling geannuleerd, zodat u het altijd opnieuw kunt proberen.
Als u technische problemen blijft ondervinden, neem dan contact op met uw bank voor meer informatie. Betalingsproblemen zijn hoogstwaarschijnlijk te wijten aan onvoldoende saldo of technische kaartproblemen.

Als u contact met uw bank heeft opgenomen en het probleem is niet opgelost, neem dan contact met ons op en geef ons de volgende informatie:

  • Een duidelijke beschrijving van de situatie waarin wordt beschreven op welke pagina u zich bevindt en welke actie u ondernam (welke betaalmethode, welke stap, ...)
  • Het besturingssysteem dat u gebruikt (bijv. Windows Vista, Mac OS Lion)
  • De URL waarop u zich momenteel bevindt
  • Een schermafbeelding van de pagina of een kopie/plak van de fout die u te zien krijgt.

Zorg er altijd voor dat voordat u contact met ons opneemt, het probleem niet wordt veroorzaakt door onvoldoende saldo of technische problemen met uw bank, uw browser of internetverbinding. Probeer dus uw browser te sluiten en herhaal het proces voordat u contact met ons opneemt.

Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor meer informatie.