FAQ
Veelgestelde vragen
Mijn maat is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?
+
–
Jammer dat je het product niet hebt kunnen bemachtigen. We doen ons uiterste best om uitverkochte producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Wanneer een product weer voorradig is, laten we dat altijd weten via onze nieuwsbrief en op onze sociale media kanalen.
Tip! Meld je aan voor een restock alart en kom als eerste via e-mail te weten wanneer een product weer voorradig is.
Ik heb een vraag over de maat van een artikel
+
–
De maat en pasvorm kunnen van artikel tot artikel en van merk tot merk verschillen. We proberen zoveel mogelijk informatie te geven in de beschrijving van het artikel. Ter referentie: Magalie is 179cm lang en ons model Manon is 175cm lang. Ze dragen beide maat S op de foto’s. Aarzel niet om ons te contacteren bij specifieke vragen omtrent de maten.
Contacteer ons via mail info@lesjumelles.be of telefonisch op 0032 3 664 36 26.
Hoe kan ik een product bestellen?
+
–
Bestel eenvoudig online of via onze app. Het is helaas niet mogelijk om telefonisch of per e-mail een bestelling te plaatsen.
Selecteer de maat en kleur van het artikel en klik vervolgens op ”Voeg toe aan winkelmandje”. Het artikel wordt vervolgens toegevoegd aan je winkelmandje. Klik op ‘Koop nu’ om meteen af te rekenen.
Klik rechts bovenaan op het icoontje om de inhoud van je winkelmandje te bekijken.
Het totaal wordt rechtsonder weergegegeven. Klik vervolgens op ‘Afrekenen’.
Vul je gegevens in aan de linkerkant. Vergeet je huisnummer niet in te vullen in het veld ‘adres'! Indien je een cadeaubon of kortingscode hebt, kan je de code hiervan invullen in het veld ”Cadeaubon of kortingscode”. Klik op ‘Toepassen’.
Zijn je gegevens volledig correct? Klik op ”Doorgaan naar betalen” en selecteer de gewenste betaalmethode.
Klik op ‘Maak bestelling af’ om de de bestelling te voltooien.
Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon gebruiken?
+
–
Een kortingscode of cadeaubon kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.
Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. De korting/het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.
Een kortingscode kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of soldenitems.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
+
–
Niet tevreden met je nieuwe items? Geen zorgen, retourneren is eenvoudig!
Klik hier om uw retourzending te starten.
Hoe kan ik online betalen?
+
–
Je kan online betalen met Belfius Direct Net, Creditcard (Visa), IDEAL, KBC/CBC Betaalknop, Bancontact, PayPal, Soft Banking, American Express.
Hoe kan ik me aanmelden voor een restock alert?
+
–
Ga naar het product, kies de gewenste maat en laat je emailadres achter in het daarvoor bestemde venster. Je ontvangt een e-mail van zodra het product weer voorradig is.
Betaalmethodes
Hoe kan ik online betalen?
+
–
Je kan online betalen met Belfius Direct Net, Creditcard (Visa), IDEAL, KBC/CBC Betaalknop, Bancontact, PayPal, Soft Banking, American Express.
Kan ik met een cadeabon betalen?
+
–
Online betalen met een cadeaubon is zeker mogelijk en kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.
Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. Het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.
Verzending
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
+
–
België: €7,95
Nederland: €7,95
Voor BE & NL: Levering de volgende dag als je voor 23.00 uur bestelt; (maandag - vrijdag)
Voor België & Nederland is de verzending gratis voor bestellingen boven €100.
Andere landen:
Australië: €25,00
Oostenrijk: €18,00
Brazilië: €30,00
Canada: €25,00
Kroatië: €30,00
Denemarken: €15,00
Frankrijk: €10,00
Duitsland €8,95
Griekenland: €25,00
Hong-Kong: €35,00
Italië: €15,00
Ierland: €10,00
Liechtenstein: €15,00
Luxemburg: €7,95
Monaco: €12,50
Noorwegen: €30,00
Polen: €17,00
Portugal: €13,00
Singapore: €35,00
Zuid-Afrika: €35,00
Spanje: €14,00
Zweden: €12,50
Zwitserland: €55,00
Verenigde Arabische Emiraten: €35,00
Verenigd Koninkrijk: €15,00
Verenigde Staten: €20,00
Rest van de wereld: €20,00
* Exclusief extra belastingen of eventuele douanekosten.
Naar welke landen verzenden jullie?
+
–
België
Nederland
Albanië
Andorra
Armenië
Australië
Oostenrijk
Wit-Rusland
Bosnië & Herzegovina
Bulgarije
Canada
Kroatië
Cyprus
Tsjechië
Denemarken
Estland
Finland
Frankrijk
Georgië
Duitsland
Griekenland
SAR Hongkong
Hongarije
IJsland
Ierland
Israël
Italië
Japan
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta Moldavië
Moldavië
Monaco
Montenegro
Nieuw Zeeland
Noorwegen
Polen
Portugal
Roemenië
Servië
Singapore
Zuid-Afrika
Spanje
Zweden
Zwitserland
Türkiye
Oekraïne
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigd Koninkrijk
Verenigde Staten
Retours
Kan ik een bestelling retourneren?
+
–
Je hebt een periode van 14 kalenderdagen nadat je je pakket hebt ontvangen om de overeenkomst te annuleren en ons te informeren dat je je online bestelling retourneert. Je moet je bestelling als retour aanmelden via ons retourplatform. Klik hier om je retourzending te starten. Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor de kosten van de retourzending, inclusief eventuele douanekosten.
*Retourneren van online gekochte artikelen in een van onze winkels is niet mogelijk.
**Retourneer je iets van onze 'BUY 2 GET 40% OFF'-deal? Dan heb je de volgende opties:
1) Je retourneert je hele bestelling. Wanneer je je gehele bestelling retourneert, zorgen wij voor terugstorting op je betaalrekening van het volledige bedrag.
2) Je retourneert slechts 1 of enkele artikelen uit je bestelling. Helaas zijn de kortingsvoorwaarden alleen geldig op minimaal twee artikelen uit de 'BUY 2 GET 40% OFF' collectie. Als je slechts één artikel uit deze selectie behoudt, zijn de kortingsvoorwaarden verlopen en moeten we de verkregen korting aftrekken van het bestelde artikel. Je behoudt de 40% korting als je effectief minstens 2 artikelen uit de promotie houdt.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
+
–
Niet tevreden met je nieuwe items? Geen zorgen, retourneren is eenvoudig!
Klik hier om uw retourzending te starten.
Hoeveel kost het om een artikel te retourneren?
+
–
De retourkosten, inclusief eventuele douanekosten, worden door de klant zelf betaald. Je moet je bestelling aanmelden als retour via ons retourplatform. Klik hier om je retour te starten. Via dit platform kun je je retourlabel kopen. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het land van waaruit je het pakket wilt verzenden. Je vindt alle info via dit platform. Dit is je eigen verantwoordelijkheid. Neem in geval van schade contact op met info@lesjumelles.be
Kan ik een artikel ruilen?
+
–
Ruilen is niet mogelijk. Je moet het item retourneren en vervolgens opnieuw bestellen in de gewenste maat of kleur. Je betaalt het artikel dus opnieuw. Het geretourneerde artikel wordt terugbetaald indien het correct geretourneerd werd en volledig voldaan werd aan de retourvoorwaarden.
Kan ik een online gekocht artikel in de winkel ruilen of retourneren?
+
–
Producten die online werden aangekocht kunnen enkel online geretourneerd worden. Het is helaas, om logistieke redenen, niet mogelijk om deze items te retourneren in onze winkel. Omgekeerd geldt hetzelfde: items die in de winkel werden aangekocht, kunnen enkel in de winkel geretourneerd worden.
Ik heb online betaald met een cadeaubon maar wil het artikel retourneren. Hoe werkt dit?
+
–
Het bedrag van het geretourneerde item wordt teruggestort op de gebruikte cadeaubon. De code van deze cadeaubon kan dus bij een eerstvolgende bestelling opnieuw gebruikt worden. Indien je betaald met een cadeaubon, aangevuld met een ander betaalmiddel, wordt het cadeaubonbedrag eerst teruggestort op de cadeaubon. Het eventuele resterende saldo zal worden terugbetaald op de gebruikte rekening.
Werd mijn retourpakket goed ontvangen?
+
–
Je zal per e-mail op de hoogte gebracht worden van zodra we je retour verwerkt hebben in ons distributiecentrum. Wij gaan vervolgens binnen de 14 kalenderdagen over tot de terugbetaling. Houd de track & trace code van je pakket zeker bij de hand zodat je altijd een bewijs hebt dat het pakket verzonden is. Op die manier ben je verzekerd tegen eventueel verlies van het pakket.
Neem contact met ons op via info@lesjumelles.be voor verder vragen over jouw retour.
Cadeaubon
Waar kan ik een cadeaubon kopen?
+
–
De cadeaubon kan je online terugvinden in het hoofdmenu onder “Cadeaubon”. Je kiest eerst de waarde van de cadeaubon en voegt deze vervolgens toe aan je winkelmandje. Eenmaal betaald, wordt deze je per mail toegestuurd.
Het is helaas niet mogelijk om een fysieke giftcard te ontvangen, tenzij deze wordt aangekocht in de winkel.
Wij sturen helaas geen fysieke cadeaubonnen op. Indien je toch een fysiek exemplaar wenst, kan je deze aankopen in onze winkel.
Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon gebruiken?
+
–
Een kortingscode of cadeaubon kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.
Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. De korting/het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.
Een kortingscode kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of soldenitems.
Contact
Hoe kan ik jullie bereiken?
+
–
Je kan ons per mail bereiken via info@lesjumelles.be of telefonisch op 0032 3 664 36 26. Wij zijn dagelijks bereikbaar tijdens de kantooruren van maandag tot en met donderdag tussen 09u30-17u30 en op vrijdag tussen 09u30-15u30.
LJ winkel Knokke:
Albertplein 16,
8300 Knokke
Telefoon: +32 470 91 15 14
LJ winkel Antwerpen:
Korte Gasthuisstraat 14,
2000 Antwerpen
Telefoon: +32 472 13 86 11
Winter Pop-up:
Wijnegem Shop Eat Enjoy,
Turnhoutsebaan 5,
2110 Wijnegem
Telefoon: +32472256568
Voor B2B gerelateerde vragen kan je telefonisch terecht op 0032 460 96 78 23 of per mail via b2b@lesjumelles.be
Klachteninfo:
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Becom. Becom zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op
of schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel info@becom.digital
https://consumentenombudsdienst.be/nl
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
Ondernemingsnummer: BE 0736.477.250
IBAN: BE54 7360 6513 8897
B2B
Geïnteresseerd om Les Jumelles The Label te verkopen in je winkel?
+
–
Contacteer ons via mail op b2b@lesjumelles.be of telefonisch op 0032 3 664 36 26. Wij bekijken samen met jou de mogelijkheden op basis van een aantal criteria.
Gelieve uitsluitend bovenstaande contactgegevens te gebruiken en onze customer service niet te belasten met B2B gerelateerde vragen.