FAQ

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Mijn maat is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

+

Jammer dat je het product niet hebt kunnen bemachtigen. We doen ons uiterste best om uitverkochte producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Wanneer een product weer voorradig is, laten we dat altijd weten via onze nieuwsbrief en op onze sociale media kanalen.

Tip! Meld je aan voor een restock alart en kom als eerste via e-mail te weten wanneer een product weer voorradig is.


Ik heb een vraag over de maat van een artikel

+

De maat en pasvorm kunnen van artikel tot artikel en van merk tot merk verschillen. We proberen zoveel mogelijk informatie te geven in de beschrijving van het artikel. Ter referentie: Magalie is 179cm lang en ons model Manon is 175cm lang. Ze dragen beide maat S op de foto’s. Aarzel niet om ons te contacteren bij specifieke vragen omtrent de maten.

Contacteer ons via mail info@lesjumelles.be of telefonisch op 0032 3 664 36 26.


Hoe kan ik een product bestellen?

+

Bestel eenvoudig online of via onze app. Het is helaas niet mogelijk om telefonisch of per e-mail een bestelling te plaatsen.

Selecteer de maat en kleur van het artikel en klik vervolgens op ”Voeg toe aan winkelmandje”. Het artikel wordt vervolgens toegevoegd aan je winkelmandje. Klik op ‘Koop nu’ om meteen af te rekenen.

Klik rechts bovenaan op het icoontje om de inhoud van je winkelmandje te bekijken.

Het totaal wordt rechtsonder weergegegeven. Klik vervolgens op ‘Afrekenen’.

Vul je gegevens in aan de linkerkant. Vergeet je huisnummer niet in te vullen in het veld ‘adres'! Indien je een cadeaubon of kortingscode hebt, kan je de code hiervan invullen in het veld ”Cadeaubon of kortingscode”. Klik op ‘Toepassen’.

Zijn je gegevens volledig correct? Klik op ”Doorgaan naar betalen” en selecteer de gewenste betaalmethode.

Klik op ‘Maak bestelling af’ om de de bestelling te voltooien.


Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon gebruiken?

+

Een kortingscode of cadeaubon kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.

Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. De korting/het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.

Een kortingscode kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of soldenitems.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

+

Niet tevreden met je nieuwe items? Geen zorgen, retourneren is eenvoudig!

Klik hier om uw retourzending te starten.

Hoe kan ik online betalen?

+

Je kan online betalen met Belfius Direct Net, Creditcard (Visa), IDEAL, KBC/CBC Betaalknop, Bancontact, PayPal, Soft Banking, American Express.


Hoe kan ik me aanmelden voor een restock alert?

+

Ga naar het product, kies de gewenste maat en laat je emailadres achter in het daarvoor bestemde venster. Je ontvangt een e-mail van zodra het product weer voorradig is.


Betaalmethodes

Betaalmethodes

Hoe kan ik online betalen?

+

Je kan online betalen met Belfius Direct Net, Creditcard (Visa), IDEAL, KBC/CBC Betaalknop, Bancontact, PayPal, Soft Banking, American Express.

Kan ik met een cadeabon betalen?

+

Online betalen met een cadeaubon is zeker mogelijk en kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.

Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. Het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.


Verzending

Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

+

De verzendkosten variëren van land tot land. Hierbij een overzicht:

België: €7,95

Nederland: €7,95

Pakketjes worden de volgende dag in België en Nederland bezorgd als je voor 23u00 bestelt. (enkel indien besteld op weekdagen)

Gratis verzending in België en Nederland voor bestellingen boven de €100.

Australië: €25,00

Oostenrijk: €18,00

Brazilië: €30,00

Canada: €25,00

Kroatië: €30,00

Denemarken: €15,00

Frankrijk: €10,00

Duitsland €8,95

Griekenland: €25,00

Hong-Kong: €35,00

Italië: €15,00

Luxemburg: €7,95

Monaco: €12,50

Noorwegen: €30,00

Portugal: €13,00

Singapore: €35,00

Zuid-Afrika: €35,00

Spanje: €14,00

Zweden: €12,50

Verenigde Arabische Emiraten: €35,00

Zwitserland: €55,00

Ierland: €10,00

Verenigd Koninkrijk: €10,00

Liechtenstein: €15,00

Naar welke landen verzenden jullie?

+

België

Nederland

Australië

Oostenrijk

Brazilië

Canada

Kroatië

Denemarken

Frankrijk

Duitsland

Griekenland

Hongkong

Italië

Luxemburg

Monaco

Noorwegen

Portugal

Singapore

Zuid-Afrika

Spanje

Zweden

Verenigde Arabische Emiraten

Verenigde Staten

Zwitserland

Ierland

Verenigd Koninkrijk

Liechtenstein

Retours

Retours

Kan ik een bestelling retourneren?

+

Toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Je hebt het recht om je online aankoop binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te retourneren. De retourkosten, inclusief eventuele douanekosten, worden door de klant zelf betaald. Koop een verzendlabel met track & trace code bij een koerierdienst naar keuze. Je ontvangt van ons dus geen retourlabel. Zonder bewijs van verzending met track & trace code worden verloren retours niet terugbetaald.

Online aankopen kunnen niet geretourneerd worden in onze pop-up winkel.

Wil je iets retourneren van onze 'BUY 3 GET 30% OFF' actie?

Dan heeft u volgende opties:

1) U stuurt uw volledige bestelling terug. Wanneer u uw volledige bestelling terugstuurt dan zorgen wij voor een terugbetaling van het volledige bedrag op uw rekening.

2) U stuurt slechts 1 of enkele artikelen uit uw bestelling terug. Helaas is de actievoorwaarde dan vervallen waardoor wij de verkregen korting dienen te verrekenen op het bestelde artikel.





Hoe kan ik een artikel retourneren?

+

Niet tevreden met je nieuwe items? Geen zorgen, retourneren is eenvoudig!

Klik hier om uw retourzending te starten.

Hoeveel kost het om een ​​artikel te retourneren?

+

De retourkosten, inclusief eventuele douanekosten, worden door de klant zelf betaald. Koop een verzendlabel met track & trace code bij een koerierdienst naar keuze. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode en verzendmaatschappij. Je ontvangt van ons dus geen retourlabel. Zonder bewijs van verzending met track & trace code worden zoekgeraakte retours niet terugbetaald.


Kan ik een artikel ruilen?

+

Ruilen is niet mogelijk. Je moet het item retourneren en vervolgens opnieuw bestellen in de gewenste maat of kleur. Je betaalt het artikel dus opnieuw. Het geretourneerde artikel wordt terugbetaald indien het correct geretourneerd werd en volledig voldaan werd aan de retourvoorwaarden.


Kan ik een online gekocht artikel in de winkel ruilen of retourneren?

+

Producten die online werden aangekocht kunnen enkel online geretourneerd worden. Het is helaas, om logistieke redenen, niet mogelijk om deze items te retourneren in onze pop-up winkel. Omgekeerd geldt hetzelfde: items die in de pop-up werden aangekocht, kunnen enkel in de pop-up geretourneerd worden.


Ik heb online betaald met een cadeaubon maar wil het artikel retourneren. Hoe werkt dit?

+

Het bedrag van het geretourneerde item wordt teruggestort op de gebruikte cadeaubon. De code van deze cadeaubon kan dus bij een eerstvolgende bestelling opnieuw gebruikt worden. Indien je betaald met een cadeaubon, aangevuld met een ander betaalmiddel, wordt het cadeaubonbedrag eerst teruggestort op de cadeaubon. Het eventuele resterende saldo zal worden terugbetaald op de gebruikte rekening.


Werd mijn retourpakket goed ontvangen?

+

Je zal per e-mail op de hoogte gebracht worden van zodra we je retour verwerkt hebben in ons distributiecentrum. Wij gaan vervolgens binnen de 14 kalenderdagen over tot de terugbetaling. Houd de track & trace code van je pakket zeker bij de hand zodat je altijd een bewijs hebt dat het pakket verzonden is. Op die manier ben je verzekerd tegen eventueel verlies van het pakket.

Neem contact met ons op via returns@lesjumelles.be voor verder vragen.

Cadeaubon

Cadeaubon

Waar kan ik een cadeaubon kopen?

+

De cadeaubon kan je online terugvinden in het hoofdmenu onder “Cadeaubon”. Je kiest eerst de waarde van de cadeaubon en voegt deze vervolgens toe aan je winkelmandje. Eenmaal betaald, wordt deze je per mail toegestuurd.

Wij sturen helaas geen fysieke cadeaubonnen op. Indien je toch een fysiek exemplaar wenst, kan je deze aankopen in onze pop-up winkel.


Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon gebruiken?

+

Een kortingscode of cadeaubon kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.

Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. De korting/het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.

Een kortingscode kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of soldenitems.


Contact

Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?

+

Je kan ons per mail bereiken via info@lesjumelles.be of telefonisch op 0032 3 664 36 26. Wij zijn dagelijks bereikbaar tijdens de kantooruren van maandag tot en met donderdag tussen 09u00-17u30 en op vrijdag tussen 09u00-15u30.

Voor vragen over onze pop-up winkel kan je contact opnemen met het nummer 0032 470 91 15 19.

Voor B2B gerelateerde vragen kan je telefonisch terecht op 0032 460 96 78 23 of per mail via b2b@lesjumelles.be

Klachteninfo:

https://consumentenombudsdienst.be/nl

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN


B2B

B2B

Geïnteresseerd om Les Jumelles The Label te verkopen in je winkel?

+

Contacteer ons via mail op b2b@lesjumelles.be of telefonisch op 0032 3 664 36 26. Wij bekijken samen met jou de mogelijkheden op basis van een aantal criteria. 

Gelieve uitsluitend bovenstaande contactgegevens te gebruiken en onze customer service niet te belasten met B2B gerelateerde vragen.